Subtiele energie voelen op krachtplaatsen en prachtplaatsen op Sardinië 23 t/m 30 oktober 2023

Saskia Bosman en Sam Pitzalis
23-10-2023
07:00
Sardinie (Italie)
Buitenland
€2000
reizen

Ons enthousiasme over de verrassende, rijke eerste editie in juni 2023 doet ons nu al in oktober deze reis voorstellen! De plekken, de energie van het eiland en het soort mensen dat meegaat: te mooi om te wachten tot het voorjaar!

Dit keer gaan we de subtiele energie ter plekke niet zozeer meten, maar ons richten op voelen, en oproepen. De pijnappelklier, waar Saskia landelijk lezingen en workshops over houdt, staat dan onder meer centraal. Hoe krijg je die makkelijker, beter open?

Het wordt een bijzondere herontdekking en uitdieping ook van onze spirituele vermogens, waarbij we de hulp gaan krijgen van gidsen, aliens, walvissen, dolfijnen, in het Veld. Allemaal dingen waar Saskia in haar lezingen over vertelt, recentelijk ook in haar geweldige optreden in de Trueman Show van Jorn Luka, https://youtu.be/I_2n3A_LesU.

Dat weg van het toeristische maar juist op welgekozen plekken in geheimzinnig antiek Sardinië: overvol krachtplekken van torens via hunebed-achtige constructies tot watertempels, aangelegd door een technologisch vergevorderde beschaving van voor ons schrift. Die beschaving had kennelijk een andere soort kennis, wetenschap en technologie dan onze huidige cultuur. Zo had ze kennis van de leylijnen en van astronomie en astrologie, waar ze bij de bouw van de tempels en de inrichting van het landschap gebruik van gemaakt hebben. Ze hadden kennis van kristallen, energieopwekking, zeevaart, dolfijnen, walvissen, subtiele energie, innerlijk reizen, energetische heling en nog veel meer.

Je maakt het mee op deze bijzondere reis door de krachtige pure natuur van dit wereldunieke eiland.

Dagoverzicht

DAG 1: Na aankomst in Olbia bezoeken we meteen een van de mooiste zogeheten Reuzengraven van het eiland. De eerste indrukken en metingen. Eten in de mooie agriturismo.

DAG 2: Bezoek aan een van de grote mysteries van Sardinië, een groot complex met beeldende stenen. De eerste beelden van het fijnstoffelijke komen door. Het zijn de stenen, de verzameling, en het is onze openheid, onze nieuwsgierigheid, onze fijngevoeligheid die er meer en meer kan gaan zijn.
Weer eten klaargemaakt door omaatje in de keuken. Na ook lekker luieren bij het zwembad.

DAG 3: De sfeer in de groep is op dag 2 veelal al zo bijzonder, dat Sarden vragen of we ‘elkaar al lang kennen, of zo?’ Nee, het is de energie, de liefde, de menselijkheid, de sfeer van vriendschap. We maken samen veel moois mee. Vandaag kunnen we naar de top van een lokale ‘scherpe’ berg, waar – het zal je verbazen – ooit een kasteel heeft gestaan! Een arendsnest waar je inzicht met nogal uitzicht krijgt! Hier mediteren is een prachtervaring.

DAG 4: Verplaatsing naar ons tweede verblijf deze week. Onderweg bezoek aan een watertempel, die op de drempel van internationale bekendheid staat. Een spirituele plek van jewelste. Er is iets met het water, de vrouw, de aarde die ons begeleidt, die zich laat voelen. Ook gaan we langs befaamde bronnen, met Lourdes-klasse-water, van een helderheid waar toch wel wat gezond-water-gewende Sarden ver voor omrijden. Elke bron gelinkt is aan een van je chakra’s, een perfecte plek voor zelfinformering, zelfwaardering, samenwerking met het hogere/diepere in ons.

DAG 5: Bezoek aan een schitterend overwoekerde verscholen prehistorische toren, in prachtige natuur, afgestemd op een zonnewende en… met een intens diepe stilteplek. Dieper in jezelf, de energie focussen. Boven de stilteplek is in de zomer een bijzondere lichtbundel, gefocust, die wij nu naar boven kunnen visualiseren, de wereld in: ons licht, onze gefocuste intentie. Ook op de top is het majestueus rondom kijken.

DAG 6: Bezoek aan een rotsgravencomplex, feeënhuizen genaamd, in prachtige natuur. Nadat we weer boven zijn, bezoeken we wel drie Reuzengraven, ‘hunebedden’, naast elkaar. We lopen in feeëriek landschap, natuurwezens, intense lieflijkheid. We landen vanzelf op het mooiste plekje. Ook vandaag genieten we trouwens weer van een lunchpicknick op zo’n mooie natuurplek.

DAG 7: Vandaag gaan we naar de 5-leylijnenplek. Op de juni-reis hebben we hier een energieportaal mogen openen, met uitstraling wereldwijd. We zijn al onderweg naar het vliegveldgebied, waar we weer in ons eerste agriturismo slapen.

DAG 8: Voor de terugvlucht bezoeken we opnieuw een van de plekken van de eerste twee dagen, nu met de fijngevoeligheid die we hebben geopend in onszelf en als groep. We hebben ook dolfijnenergie bij ons gevoeld, walvissen, aliens, bijzondere mensen op aarde, lieflijke energie die veel vertrouwen geeft voor de Nieuwe Wereld. We zijn ook als groep er voor elkaar, we hebben nieuwe vrienden gemaakt, nieuwe vriendschap, fellowship.

Logistiek en boeking:

Zie https://keepalivetours.com/tour/met-saskia-bosman-op-sardinie-fijne-energie-voelen-op-en-om-mysterieuze-krachtplaatsen/